نماد آخرین خبر

روز 343 طوفان‌الاقصی| بمباران شدید اردوگاه النصیرات

منبع
تسنيم
بروزرسانی
روز 343 طوفان‌الاقصی| بمباران شدید اردوگاه النصیرات

تسنیم/ با گذشت 343 روز از جنگ در غزه، در حالیکه هیچ افق روشنی از پایان آن وجود ندارد، ارتش اشغالگر اسرائیل در چندین نوبت اردوگاه النصیرات را بمباران کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنگ غزه امروز (جمعه-23 شهریور) وارد سیصد و چهل و سومین روز خود شد، جنگی که تاکنون بیش از 150 هزار شهید و مجروح و 1.5 میلیون آواره در پی داشته است.

در این میان بمباران و گلوله‌باران خانه‌های مسکونی و اردوگاههای آوارگان در مناطق مختلف غزه ادامه دارد به طوریکه ارتش اشغالگر به دنبال ساختمان‌های سالم می‌گردد تا آن‌ها را نیز هدف بمباران‌ها قرار دهد؛ این وضعیت در حالی است که اشغالگران همچنان از دستیابی به اهداف اولیه خود بازمانده‌اند و تنها به تخریب گسترده غزه و کشتار غیرنظامیان می‌پردازند.

اما در خصوص مذاکرات، رژیم اسرائیل همچنان در حال بهانه‌تراشی و مانع‌تراشی برای هرگونه توافقی است؛ در جدیدترین مورد، رئیس دفتر بنیامین نتانیاهو مدعی شده است که اسرائیل پیشنهاد آمریکا را در 16 آگوست پذیرفته بود و این حماس بود که حاضر به امضای آن نشد؛ این ادعا در حالی است که ماههاست دهها هزار نفر از مخالفان نتانیاهو با حضور در خیابان‌ها از او می‌خواهند تا مانع‌تراشی را کنار گذاشته و توافق آتش‌بس و تبادل اسرا را امضا کند.

مهمترین تحولات روز 342 طوفان الاقصی را دنبال کنید:

****************************************

تخریب عمدی چند آپارتمان در اردوگاه النصیرات

نظامیان ارتش اشغالگر با بمب‌گذاری در چند ساختمان در شمال اردوگاه النصیرات، آن‌ها را تلی از خاک تبدیل کردند.

حمله موشکی حزب‌الله بخش‌هایی از شهر «صفد» را به خاموشی برد

رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی حزب الله به شهر «صفد» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. یدیعوت احارانوت نیز نوشت که در پی این حمله، برق بخش‌هایی از شهر صفد و مناطق اطراف آن قطع شده است.

در پی این حمله حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با موشک‌های کاتیوشا پایگاه اصلی پدافند هوایی ارتش اشغالگر وابسته به فرماندهی شمال این رژیم را در پادگان «بیریا» موشک‌باران کرده است.

قطر حضور نتانیاهو در منطقه دره اردن را محکوم کرد

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای حضور بنیامین نتانیاهو در منطقه «دره اردن» در کرانه باختری» را محکوم کرد و آن را تنش‌آفرینی خطرناک در ادامه سیاست تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی دانست.

قطر گفت که حضور نتانیاهو در این منطقه با هدف توسعه شهرک‌سازی و نقض فاحش قطعنامه‌های بین‌المللی به خصوص قطعنامه 2334 است.

3 شهید و 6 زخمی در بمباران یک خانه در اردوگاه النصیرات

در پی بمباران یک خانه مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، تاکنون شهادت 3 نفر و مجروحیت 6 تن دیگر گزارش شده است.

دبیرکل سازمان ملل: شورای  امنیت در توقف جنگ در غزه، اوکراین و سودان شکست خورده است

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در گفت‌وگو با الجزیره گفت که ادعاهای رژیم اسرائیل  علیه آژانس آنروا، دروغ است. او گفت:‌  «ما شاهد این هستیم که اسرائیل مجازات نمی‌شود و همچنین شاهد نقض مستمر منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی هستیم.

گوترش تأیکید کرد که شورای امنیت در توقف درگیری‌های شدید غزه، سودان و اوکراین شکست خورده است.

حزب‌الله از شهادت 2 رزمنده خود خبر داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که 2 رزمنده لبنانی به نام‌های ساجد محمد مصطفی ملقب به علی رضا (26 ساله) و صادق مصطفی مبارک ملقب به حیدر الکرار (31 ساله) در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسیده‌اند.

3 بمباران اردوگاه النصیرات در عرض 1 ساعت

ارتش اشغالگر اسرائیل در عرض یک ساعت 3 مرتبه مناطق مختلف اردوگاه النصیرات را هدف حملات هوایی قرار داد.

انتهای پیام/

 




به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar